Pages

Tuesday, July 30, 2019

אהוד ברק קורא לאיחוד גדול בשמאל: "זוהי קריאה אחרונה, צו 8 לאחדות" - ישראל היום

אהוד ברק קורא לאיחוד גדול בשמאל: "זוהי קריאה אחרונה, צו 8 לאחדות" - ישראל היום

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שמשובץ במקום העשירי ברשימת המחנה הדמוקרטי, קרא היום (שלישי) בסרטון בטוויטר לאיחוד גדול בשמאל. "זוהי קריאה אחרונה". בסרטון אמר ברק, "יש רק עוד יומיים לסגירת הרשימות, האיחוד בינינו נדרש ואפשרי. גנץ ולפיד, עמיר ואורלי, ציפי לבני, זוהי קריאה אחרונה, צו 8 לאחדות. 

צילום: מתוך חשבון הטוויטר של אהוד ברק

"ההיסטוריה נמצאת במרחק נגיעה, וגם ההחמצה. ב-18 בספטמבר כשיתברר עם מי מהם קמנו בבוקר, לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם אם חלילה החמצנו. רק איחוד גדול יבטיח ניצחון, הוא ואין בלתו. זוהי קריאה אחרונה. אנחנו, המחנה הדמוקרטי, נכונים לאתגר, נכונים לכל איחוד, זה הזמן להתגייסות".

שפיר ציינה בדברים שכתבה היום: "הבטחתי שאעשה הכל בשביל להחליף את שלטון נתניהו ולהציל את הדמוקרטיה הישראלית וכך עושה, בכל הכוח. המחנה הדמוקרטי הולך לשנות את פניה של הפוליטיקה הישראלית".

במפלגת העבודה נמתחה ביקורת קשה נגד שפיר בעקבות פרישתה מהעבודה. מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, אמר ל"ישראל היום" לאחר ששפיר הודיעה על עזיבתה: "אני רואה את המעשים של שפיר בחומרה. מי שהתמודדה רק לפני שלושה שבועות בבחירות דמוקרטיות לא כיבדה את ההכרעה ובכך הוכיחה שהמילה דמוקרטיה עבורה היא מילה ריקה מתוכן. מי שפועלת בסטנדרטים אנטי דמוקרטיים לא תוכל להיאבק על הדמוקרטיה מול נתניהו. מי שלא יודע להפסיד בבחירות גם לא יודע לנצח".

עוד טענה המפלגה טענה אתמול כי הח"כית, שהצטרפה לרשימת המחנה הדמוקרטי, עשתה שימוש שלא כדין במאגר חברי העבודה. במכתב שנשלח לשפיר צוין כי "ב-25 ביולי נשלחו מסרונים לחברי המפלגה הקוראים להם להצטרף אל מפלגתך החדשה. כל הנמענים לאותו מסרון נמנים על מאגר חברי המפלגה אשר רשום כדין אצל רשם מאגרי המידע ברשות להגנת הפרטיות. השימוש במאגר זה מוגבל לצורך יצירת קשר עם קהל החברים מטעם המפלגה בלבד״.

סתיו שפיר // צילום: גדעון מרקוביץ'

הנהלת מפלגת העבודה דורשת משפיר למחוק ולהשמיד כל מאגר מידע המצוי ברשותה ולהפסיק לפנות אל חברי מפלגת העבודה בכל עניין. במכתב הובהר כי אם שפיר לא תעשה זאת, מפלגת העבודה עשויה לפנות לערכאות משפטיות נגדה.

ח״כ סתיו שפיר אמר בתגובה כי ״מדובר במאגר שאלפים מתוכו הפסיקו את חברותם בעבודה ורוצים לעבור למחנה הדמוקרטי. במקום תרגילים והכפשות, עמיר פרץ מוזמן להצטרף אלינו למחנה הדמוקרטי ולעשות היסטוריה״.

Let's block ads! (Why?)



2019-07-30 12:52:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc4NTU10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment