Pages

Tuesday, July 30, 2019

אביה של כרמל מעודה דרש מהורים להסדיר את התשלום לגן - ישראל היום

אביה של כרמל מעודה דרש מהורים להסדיר את התשלום לגן - ישראל היום

מוטי, אביה של הגננת המתעללת כרמל מעודה, התקשר היום (שלישי) למספר הורים לילדים שהיו בפעוטון, ודרש מהם להסדיר את התשלום מכיוון שהצ'קים שהם נתנו לבתו נשרפו בדליקה שפרצה בבית. ההורים זועמים, בעקבות דרישת האב. 

צילום: דוברות המשטרה

אורי רצון, שבתו הייתה בפעוטון "בייבי לאב" של מעודה בראש העין, קיבל שיחה כזו הבוקר. "האבא התקשר אליי ואמר שהצ'ק האחרון שלנו לא כובד. הוא דרש לקבל צ'ק חלופי כנגדו".

"אמרתי לו: 'אתה לא יכול לבקש ממני תשלום על כך שהילדה שלך התעללה ב-18 פעוטות. מאיפה החוצפה הזו? איך אתה מעז? איפה הבושה? טיפת בושה. אתה היית עד לכל מה שקרה שם, אתה עוד מבקש תשלום? זה נראה לך הגיוני מה שקורה פה?'", סיפר רצון.

מוטי מעודה, אביה של הגננת כרמל // צילום: עמי שומן

הוא סיפר שבתגובה לדברים "הוא התחיל לצעוק: 'אתם שרפתם לנו את הבית'. השבתי לו: 'אף אחד מההורים לא שרף לך את הבית. זו הוצאת דיבה'. אז הוא חזר בו ואמר שההורים לא שרפו לו את הבית. זו חוצפה בלתי נתפסת לבקש מאיתנו תשלום". 

כרמל מעודה בבית המשפט // צילום: לירון מולדובן

יוסי חברה, אב לילדה שהייתה בפעוטון וממובילי מאבק ההורים, אמר בעקבות המקרה: "זו פשוט חוצפה והזייה. איך הוא מעז להתקשר להורים ולדרוש להסדיר תשלום? כולם ראו בסרטונים איך הוא וגם אשתו מסתובבים בפעוטון בזמן שהילדים שלנו חוו אלימות והתעללות. אני מחכה שהוא יתקשר גם אליי". 
הוריה של מעודה נחקרו אף הם בפרשה, בחשד שהיו עדים לכמה ממקרי ההתעללות ולא מנעו אותם או דיווחו עליהם. חומרי החקירה בעניינם הועברו לפרקליטות והיא זו שתצטרך להכריע אם גם נגדם יוגש כתב אישום בפרשה.

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את ההורים, אמר כי "עזות המצח ואובדן הבושה ממשיכים בדמות בקשה לקבל תשלום על תמורה שמעולם לא ניתנה, או שמא יש לומר שכל בר דעת ראה איזו 'תמורה' ניתנה וחבל שזו ניתנה. כנראה לא די להם בסבל ובצער אשר נגרמו לקטינים ולמשפחותיהם ומול כל אלה עוד נדרשים לשלם. 'הרצחת וגם ירשת' גרסת 2019".

Let's block ads! (Why?)



2019-07-30 14:53:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjc4NTkz0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment