Pages

Thursday, October 3, 2019

אדלשטיין: "אסכים לרוטציה בתפקיד יו"ר הכנסת אם זה יאפשר הקמת הממשלה" - ישראל היום

אדלשטיין: "אסכים לרוטציה בתפקיד יו"ר הכנסת אם זה יאפשר הקמת הממשלה" - ישראל היום

יו"ר הכנסת התראיין הבוקר (חמישי) לתכנית דקלסגל בכאן ב', ואמר שיהיה מוכן לרוטציה בתפקיד יו"ר הכנסת, "אם זה מה שיאפשר הקמה של ממשלה". 

אדלשטיין התייחס להשבעת הכנסת ה-22 שצפויה היום אחרי הצהריים, ואמר: "התחושה חגיגית אבל אני מסכים שזה לא כמו בכנסות הקודמות שהגענו למצב של עבודה למשך כמה שנים. אני עדיין כולי תקווה שהכנסת הזו לא תהפוך לקצרה ביותר. יש עדיין תחושה של התרגשות, ודאי אצל ח"כים חדשים".

הכנסת ה-21 הושבעה // צילומים: עמי שמיר, ערוץ הכנסת

על הניסיונות להקמת ממשלה: "אני חושב שההצעה של הנשיא ריבלין היא הצעה נועזת וראש הממשלה הסכים להצעה. לצערי הרב בכחול לבן דחו אותה בשל סיבות פנימיות שלהם. מה שמעניין את הליכוד זה להקים ממשלה ולא להידרדר לבחירות בפעם השלישית. 

עוד בנושא: 

"ראש הממשלה עושה כל מאמץ למנוע בחירות. הייתי מאוכזב שלא זכינו לתגובה כזו מהצד השני. הליכוד לא צריך להציע מועמד חלופי אחרי שגנץ ייכשל ויגיעו אותם 21 ימים. גם אם לא היה כתב אישום אני בספק אם הייתה קמה ממשלה".

כאמור, היום תושבע הכנסת ה-22, שכלל לא ברור כמה זמן תשרוד. בשעה 09:30 אמורים להיפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן במשרד ראש הממשלה. גורם בליכוד התייחס לפגישה, ואמר: "מקווים שזו תהיה פגישת נימוסין ואולי אפילו היא תהיה באמת מנומסת, אבל קשה לומר שאנחנו בונים על תוצאות מרחיקות לכת".

120 הח"כים יושבעו במליאת הכנסת בישיבה חגיגית במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין והסגל הבכיר של המדינה. את המעמד המרגש יכבדו בנוכחותם, בין השאר, שופטי בית המשפט העליון, צמרת צה"ל והמשטרה, נציגי הסגל הדיפלומטי וכן בני משפחותיהם של הח"כים.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-03 06:21:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk2NTY10gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment