Pages

Saturday, November 2, 2019

בעקבות איומי הטרור: צה"ל נערך להרחבת טווח שיגורי הרקטות - וואלה!

בעקבות איומי הטרור: צה"ל נערך להרחבת טווח שיגורי הרקטות - וואלה!

בעקבות איומי ארגוני הטרור: צה"ל נערך להרחבת טווח שיגורי הרקטות
צילום: דובר צה"ל, עריכה: עמית שמחה

בתגובה לאיומי ארגוני הטרור, בצה"ל נערכים היום (שבת) לאפשרות הרחבת שיגורי הרקטות מרצועת עזה לעבר עורף ישראל. זאת לאחר שבמהלך הלילה תקף חיל האוויר יעדים של חמאס לאורך הרצועה בעקבות מטחי הרקטות שנורו לעוטף עזה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי אדם אחד נהרג מתקיפות צה"ל.

במקביל, מטען חבלה אותר בתוך ספר בנחל רעים שבעוטף עזה. מטיילים באזור שהבחינו בחפץ החשוד הזעיקו את חבלני המשטרה, שנטרלו אותו. המשטרה פתחה בחקירה, אך טרם ידוע כמה זמן הושאר הספר באזור.

מטוסי קרב תקפו הלילה מגוון רחב של יעדי חמאס ברצועת עזה, בהם מתחם צבאי של הכוח הימי של הארגון, מתחם של מערך ההגנה האווירית, עמדה המכילה סימולטור לירי נגד טילים, מתחמי אימונים, אתר לייצור אמצעי לחימה, מתחם צבאי המשמש כמחסן אמצעי לחימה ותשתיות תת-קרקעיות. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי אחמד מחמד א-שחרי צעיר בן 27 נהרג ושניים נוספים נפצעו מקריסת בניין בעקבות התקיפה.

תקיפת צה"ל ברצועה הגיעה לאחר שנורו מטחי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו עשרה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, ששמונה מהם יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. בעקבות המטחים, התרעות צבע אדום נשמעו בשדרות, שער הנגב, ניר עם ויישובים נוספים. הרקטה פגעה בחומה שבחזית הבית ובעיריית שדרות מסרו כי צוותי העירייה נמצאים במקום. מהמשטרה נמסר כי שוטרים וחבלנים הוזעקו אל הבית שנפגע.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-02 14:46:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMjExODjSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment