Pages

Sunday, November 3, 2019

סמוטריץ' תוקף: "פירוק גוש הימין יהיה איוולת מוחלטת" - ישראל היום

סמוטריץ' תוקף: "פירוק גוש הימין יהיה איוולת מוחלטת" - ישראל היום

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', כתב היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי "פירוק גוש הימין יהיה איוולת חסרת אחריות, שתביא להקמת ממשלת אוסלו, בפעם הקודמת שהיא הוקמה היא הביאה לאסונות כבדים". 

סמוטריץ' ככל הנראה התייחס לדבריו של נפתלי בנט אתמול, שאמר ב"פגוש את העיתונות": "אני משחרר את נתניהו מכל מחויבות כלפיי וכלפי הימין החדש - רק שיקים ממשלה".

בנט ושקד פרשו מהבית היהודי // צילום ארכיון: משה בן שמחון

עוד כתב סמוטריץ', "בחירות זה רע, אבל פירוק הימין והקמת ממשלת אוסלו רעים הרבה יותר. מנהיגי הגוש צריכים להפנים: המחסום להקמת ממשלת אחדות הוא התעקשותו של גנץ לפסול את נתניהו ולא האחדות בימין".

עוד בנושא: 

כאמור, אתמול בנט התייחס למצב בדרום, ואמר כי "ישראל במצב חירום לאומי. אסור שנצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות ביטחונית ואזרחית דחופה. על כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם".

בריאיון לרינה מצליח התייחס בנט לצורך הקריטי להקים ממשלה, והגיב לפרסומים שנתניהו שוקל למנות אותו לתפקיד שר בממשלת המעבר. על האפשרות שיקבל את תפקיד שר הביטחון אמר: "התפקיד לא הוצע לי, אבל אם יוצע - לא אסרב". על הקמת הממשלה: "אם אני מהווה מכשול להקמת ממשלה אני פוטר את נתניהו מכל מחויבות כלפיי ומוכן להיות באופוזיציה, העיקר שתקום ממשלה עכשיו וכמה שיותר מהר. אני משחרר את נתניהו מכל מחויבות כלפיי וכלפי הימין החדש, רק שיקים ממשלה, יש מדינה במצב חירום זה לא צחוק".

Let's block ads! (Why?)



2019-11-03 08:17:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAzODU30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment