Pages

Tuesday, August 20, 2019

נתניהו: "אומר את זה בצער, ליברמן מעביר קולות מהימין לשמאל" - סרוגים

נתניהו: "אומר את זה בצער, ליברמן מעביר קולות מהימין לשמאל" - סרוגים

נתניהו: "אומר בצער, ליברמן מעביר קולות מימין לשמאל"

  (ללא קרדיט)

ראש הממשלה נתניהו משגר מביקור מדיני באוקראינה, סרטון תגובה להסכם העודפים שנחתם בין ישראל ביתנו לכחול לבן: "אני אומר את זה בצער אבל היום זה רשמי – ליברמן מעביר קולות של הימין לממשלת שמאל".

נתניהו מוכיח את זה על ידי מספר דוגמאות: "הוא כבר אמר שהוא ימליץ על גנץ לראשות ממשלה,זה אומר גנץ ולפיד כי הם באים כראשי ממשלה ברוטציה, והיום הוא חתם על הסכם עודפים רשמי בינו לבין לפיד וגנץ".

כלומר, טוען עוד ראש הממשלה, "מי שרוצה ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ, יצביע ליברמן. מי שרוצה אותי בראש ממשלת ימין, יצביע מח"ל. רק ליכוד גדול בראשותי ימנע ממשלת שמאל".

הסכם העודפים שנחתם בין כחול לבן לליברמן

אך ח"כ אביגדור ליברמן שהגיב קודם לכן לתגובת הליכוד נגדו, עקץ: "התגובה הצחיקה אותי. נתניהו עשה הסכם כניעה עם חמאס. אני עשיתי הסכם עודפים עם כחול לבן, נראה לי עדיף".

Let's block ads! (Why?)



2019-08-20 12:35:58Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiR2h0dHBzOi8vd3d3LnNydWdpbS5jby5pbC8zNjYxNTktJUQ3JUEwJUQ3JUFBJUQ3JUEwJUQ3JTk5JUQ3JTk0JUQ3JTk1LTI20gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment