Pages

Tuesday, October 1, 2019

סכנה כפולה: מייקל לואיס ערום ובלי קסדה - ישראל היום

סכנה כפולה: מייקל לואיס ערום ובלי קסדה - ישראל היום

שנה חדשה ותמונת עירום חדשה של מייקל לואיס, עד כאן אין הפתעות. אלא שהפעם זה דווקא לא העירום של לואיס שגורם לנו לסערה בצנצנת הדבש שלנו, אלא דווקא העובדה שהוא רוכב על אופנוע נטול קסדה.

"לעשות מה שבא לי ואיך שבא לי ובעיקר שיהיה לי כיף לעשות אותו כי אני לא מפחד ממה יגידו", כתב בפוסט. אך על אף הססמאות שהוא מחלק בנוגע לדהירה אל החופש, בהתאם לסדרת ההרצאות שהוא מעביר, מדובר בהשראה לא בטוחה בכלל, בלשון המעטה, בהתחשב בעובדה שללואיס יותר מ-172 אלף עוקבים, ורבים מהם ילדים ונוער שמעריצים אותו.

כזכור לכולם, שנה שעברה מייקל לואיס כיכב בכותרות בזכות האנטומיה הגברית המרשימה שלו אותה חשף בפנינו שוב ושוב ושוב בעמוד האינסטגרם שלו. מה שהחל כקוריוז עם מענה ל''אתגר הבקבוק'' מסרב מאז לגווע, ונדמה שכל פוסט שלואיס מעלה כיום לאינסטגרם מגיע כיום חשוף לחלוטין.

בדיוק בזמן לשנה החדשה, לואיס החליט שהדרך הנכונה לקדם את ההרצאות שהחל להעביר בשנה שעברה על חייו, היא בהעלאת פוסט באינסטגרם, שהגיע גם הפעם עם הרבה מסרים חשובים אך עם מעט מאד בגדים.

"כשאומרים תהיה לראש ולא לזנב - הפירוש מתכוון ל'תהיה מוביל ולא מובל'״, פתח את הפוסט שכלל  סרטון בו הוא נראה רוכב על אופנוע. שניה לפני שעלה על כל הרכב המסוכן ודהר בכביש הפתוח, לואיס הוריד את כל הבגדים שלבש, אך הפעם החשיפה הייתה מסוכנת במיוחד ולא בגלל האנטומיה המרשימה שלו שעשויה לגרום לסחרחורת.  

"בשביל להיות מוביל צריך להיות ראש פתוח

בשביל להוביל צריך להקשיב ולהיות נוכח ברגע

בשביל להוביל צריך לעמוד מאחורי מה שאני עושה", המשיך את הפוסט.

"בשביל להיות מוביל אני אעשה כל מה שצריך בשביל לתת השראה לכל אחד אחר להבין שזה בסדר לעשות מה שבא לי ואיך שבא לי ובעיקר שיהיה לי כיף לעשות אותו כי אני לא מפחד ממה יגידו" , המשיך לואיס בקו המנחה אותו בפוסטים האחרונים שלו, בהם הוא מנסה לשדר תמיד מסר של העצמה, בטחון עצמי וחופש לעשות את מה שנראה נכון מבלי לתת לאחרים לערער את בטחונו.

כאמור, מלבד המחסור בבגדים, לואיס נראה רוכב על האופנוע ללא קסדה כמעט עד סוף הסרטון, מה שכמובן מנוגד לחוק, ומסכן לא רק את לואיס עצמו, אלא גם את קהל המעריצים שלו שרבים מאלה הנמנים עליו הם בני נוער שעלולים לנסות לחקות אותו ולבחור בדרך המסוכנת הזו להתנהל בכבישים.  

''שתהיה לנו שנה מלאה בחופש ביטוי, שחרור ויצירה", סיים לואיס את הפוסט, שכצפוי זכה לעשרות אלפי צפיות ומאות תגובות, לא לפני שגם ציין את מועד הרצאתו הבאה.

"חתיך ומעורר השראה", פרגנה גולשת ואחרת הוסיפה: "אם לאלוהים היה גוף, כך הוא היה נראה. שנה טובה מתחילה בסרטון של מייקל לואיס בלי בגדים''. בוא רק נקווה שהמעריצות הללו מסתכלות מרחוק, ולא מחקות מקרוב.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-01 11:17:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk2MDY30gEA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment